1 040,00 zł
Cena regularna:
1 300,00 zł
540,00 zł
Cena regularna:
900,00 zł
160,00 zł
Cena regularna:
320,00 zł
161,40 zł
Cena regularna:
269,00 zł
203,40 zł
Cena regularna:
339,00 zł
137,40 zł
Cena regularna:
229,00 zł
89,40 zł
Cena regularna:
149,00 zł
107,40 zł
Cena regularna:
179,00 zł
840,00 zł
Cena regularna:
1 050,00 zł
317,40 zł
Cena regularna:
529,00 zł
161,40 zł
Cena regularna:
269,00 zł
285,00 zł
Cena regularna:
570,00 zł
299,40 zł
Cena regularna:
499,00 zł
77,40 zł
Cena regularna:
129,00 zł
480,00 zł
Cena regularna:
800,00 zł
360,00 zł
Cena regularna:
450,00 zł
445,00 zł
Cena regularna:
890,00 zł
749,00 zł
Cena regularna:
899,00 zł
664,30 zł
Cena regularna:
899,00 zł
617,50 zł
Cena regularna:
950,00 zł
179,40 zł
Cena regularna:
299,00 zł
792,00 zł
Cena regularna:
990,00 zł
161,40 zł
Cena regularna:
269,00 zł
619,65 zł
Cena regularna:
729,00 zł
639,20 zł
Cena regularna:
799,00 zł
383,40 zł
Cena regularna:
639,00 zł
413,40 zł
Cena regularna:
689,00 zł
615,20 zł
Cena regularna:
769,00 zł
371,40 zł
Cena regularna:
619,00 zł
137,40 zł
Cena regularna:
229,00 zł
1 040,00 zł
Cena regularna:
1 300,00 zł
720,00 zł
Cena regularna:
900,00 zł
107,40 zł
Cena regularna:
179,00 zł
107,40 zł
Cena regularna:
179,00 zł
131,40 zł
Cena regularna:
219,00 zł
209,00 zł
Cena regularna:
380,00 zł
131,40 zł
Cena regularna:
219,00 zł
543,15 zł
Cena regularna:
639,00 zł
608,30 zł
Cena regularna:
869,00 zł
760,00 zł
Cena regularna:
950,00 zł
323,40 zł
Cena regularna:
539,00 zł
191,20 zł
Cena regularna:
239,00 zł
838,50 zł
Cena regularna:
1 290,00 zł
792,00 zł
Cena regularna:
990,00 zł
1 040,00 zł
Cena regularna:
1 300,00 zł
77,40 zł
Cena regularna:
129,00 zł
431,40 zł
Cena regularna:
719,00 zł
464,25 zł
Cena regularna:
619,00 zł
1 600,00 zł
Cena regularna:
2 400,00 zł
269,40 zł
Cena regularna:
449,00 zł
Pytania i odpowiedzi
Wysyłka
W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?
Zamówienia wysyłamy za pomocą uznanych na rynku firm kurierskich, Inpost oraz własnym transportem (usługa-shop-to-door).
Na terenie Polski – Paczkomaty InPost , InPost Kurier, DPD, usługa door-to-door.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Czas dostawy trwa do 48h (zazwyczaj 24h) od momentu wydania przesyłki kurierowi. Czas dostawy może się zmienić w zależności od szybkości funkcjonowania firmy kurierskiej.
Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.
Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać w o dowolnej godzinie.
W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.
Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie w zakładce: " Realizacja i koszty dostawy"
Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju, do którego ma być wysłane zamówienie. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na naszej stronie w zakładce: " Realizacja i koszty dostawy"
Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.
Na terenie Warszawy jest możliwa usługa door-to-door (szczegóły na naszej stronie w zakładce: " Realizacja i koszty dostawy")
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.
Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane pod nadzorem. Paczka jest oklejana taśmą firmową. W sytuacji, gdy przesyłka jest uszkodzona (taśma przecięta, opakowanie uszkodzone), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.
Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?
Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz musisz zmienić to na etapie składania zamówienia lub skontaktować się z nami.
Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy formularz odstąpienia od umowy i fakturę VAT, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.
Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.
Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Enjoy the sport?
Szybkie płatności elektroniczne:
Obsługiwane są przez system Przelewy24 oraz Płatności Shoper
Za pobraniem:
Zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Przelew na konto bankowe: Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP. Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach Enjoy the sport, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.
Czy istnieje możliwość spłacania ceny zamówionego towaru w ratach?
Nie ma możliwość płatności ratalnej. W najbliższej przyszłości planujemy to zmienić.
Realizacja zamówienia
Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w Enjoy the sport nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Na czym polega rejestracja w Enjoy the sport?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.
Co uzyskuję rejestrując się w Enjoy the sport?
Rejestrując się w naszym sklepie automatycznie zakładasz swoje konto,
Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia mając wypełnione pola adresowe (oszczędność czasu)
- korzystać z dodatkowych zniżek i akcji promocyjnych
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów
Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta i tego samego dnia. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.
Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z nami pod adres info@enjoythesport.pl.
Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w Enjoy the sport?
Zrobiliśmy wszystko, żeby jak najdokładniej zaprezentować nasze produkty. Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Oprócz tego towar dokładnie opisujemy i podajemy tabele rozmiarów. Jeżeli klient ma wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z naszą obsługą e-mailem info@enjoythesport.pl
Zwroty i reklamacje
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań to można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres.
Enjoy the sport
ul. Słoneczna 181
05-506 Lesznowola
E-mail: info@enjoythesport.pl
Więcej o zwrotach dowiesz się w zakładce Zwroty, Reklamacje